معرفی شرکت مهندسان مشاور نقش آوران توس

نقشه برداری

مهندسان مشاور نقش آوران توس با سابقه ای 30 ساله ، دارای کادر پرسنلی مجرب و با بهره برداری از تجهیزات و ابزارهای تخصصی مدرن ، سهم شایسته ای در پروژه های ملی ، استانی را از آن خود نموده است
.همچنین این مشاور با دانشگاه ها و اساتید تراز اول کشور در پروژه های پژوهشی و مطالعاتی همکاری مشترک دارد و با بکار گیری ماحصل این پژوهش ها در پروژه ها سبب نو آوری ، بومی سازی و صرفه جویی اقتصادی در سطح کلان کشوری شده است.این شرکت به عنوان دومین شرکت دارای پایه یک در تخصص شبکه توزیع ایستگاه های کاهش فشار گاز و نهمین شرکت دارای پایه یک در تخصص سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) در سطح کشور و تنها مشاور دارای رتبه تاسیسات بالا دستی رو زمینی در شرق کشور و با اخذ 12 رتبه تخصصی ، از شرکت های مهندسین مشاور پیشرو در استان و مطرح در کشور میباشد.

به خدمت گرفتن بیش از 950 نفر ؛ استقراراستانداردهای سیستم های مدیریت کیفیت (ISO 9001:2015) مدیریت زیست محیطی (ISO 14001:2015) ، مدیریت ایمنی و بهداشت محیط کار (OHSAS 18001:2007) مدیریت و برنامه ریزی کنترل پروژه (ISO 10006:2017) و استقرار سیستم IMS ؛ استفاده از نرم افزارهای کاملا تخصصی در حوزه نفت و گاز و نقشه برداری (که عمدتا حاصل دانش و تجربیات پرسنل این مشاور است) ؛ دارا بودن تجهیزات نقشه برداری پیشرفته از جمله پهپاد ؛ GPS های دو فرکانسه ، دوربین های Total Station ؛ سیستم های اسکن لیزری سه بعدی ؛ استفاده از سیستم های مبتنی بر GIS و مجموعه سیستم های عمومی در حوزه های مالی – اداری باعث شده انجام پروژه ها از نظر کیفی و کمی به نحو مطلوبی صورت پذیرد.

سیستم مدیریت کارا و اثربخش

تمرکز بر کارایی و اثر بخشی یکایک فعالیت های شرکت، همواره از مهمترین اهداف سازمانی شرکت بوده است و رویکرد پروژه محور، بکارگیری سیستم های مدیریت و برنامه ریزی پروژه ها، ساختار سازمانی انعطاف پذیر، استفاده از مکانیسم های انگیزشی و نهایتاً ارزیابی عملکرد در تمامی سطوح، همواره در جریان هستند.

مدیریت و برنامه ریزی

کلیه پروژه های شرکت بطور متمرکز و در هماهنگی با برنامه های دراز مدت شرکت، در دفتر پشتیبانی پروژه ها، برنامه ریزی شده و فعالیت های مرتبط با تخصیص منابع اجرائی، تخصیص بودجه، گردش نقدینگی و … همگی در محیطی یکپارچه، برنامه ریزی و مدیریت می شوند.

کارکرد فرآیندی

شرکت دریافته است که قوی ترین نیروی محرکه جهت پیشرفت شرکت ایجاد انگیزه در کارمندان است. لذا جهت نیل به این نکته یکسری تمهیداتی را در نظر گرفته است تا اهداف سازمانی شرکت در آینده مورد تضمین قرار گیرد.

سازماندهی

بدلیل رویکرد پروژه محور، شرکت در اجرای پروژه های خود از ساختار ماتریسی استفاده می نماید. علیرغم مدیریت دشوار چنین ساختاری، وجود انعطاف پذیری، سرعت و نهایتاً بهره برداری بهینه از منابع اجرایی، نتایج مثبت خود را در اتمام موفقیت آمیز پروژه ها و رضایت کارفرمایان نشان داده است.

ارزیابی

کلیه واحدهای تخصصی و اجرایی شرکت، فارغ از نوع وظیفه و کارکرد سازمانی، مجموعه خدمات خود را در قالب فرآیندهایی تعریف شده، با تمرکز بر اصول کارایی و اثر بخشی ارائه می کنند. همچنین تبادلات اطلاعاتی و عملیاتی میان واحدها نیز فرآیند محور بوده و نگاه هر واحد سرویس دهنده به واحد سرویس گیرنده، دقیقاً همانند یک مشتری فرضی است. بهبود مستمر فرآیندها توسط واحد تضمین کیفیت همواره در جریان است.

اعضاء هیئت مدیره

دکتر محسن گلزار

دکتر محسن گلزار

نائب رئیس هیئت مدیره
دکترای عمران-هیدرولیک
سابقه کاری: 18 سال

آقای حسین توانائی

آقای حسین توانائی

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره
مهندسی پتروشیمی
سابقه کاری: 28 سال

خانم نجمه گلزار

خانم نجمه گلزار

تحصیلات: مهندسی زمین شناسی سابقه کاری: ۱4 سال

رئیس هیئت مدیره
مهندسی زمین شناسی
سابقه کاری: 16 سال

چارت کلی شرکت نقش آوران توس

چارت سازمانی شرکت مهندسان مشاور نقش آوران توس